donderdag 26 september 2013

Een natuurlijke tafelloper

Waar ik het voor het eerst zag weet ik niet meer. In een magazine of toch op Pinterest? Ik was in ieder geval direct verliefd en wist gewoon dat ons huis nog niet af was zonder. PapaNatuurlijk vond een adresje waar hij hem voor een schijntje mee kon nemen. Een plank, met wat schors aan de zijkant voor een extra natuurlijk effect. Hij zaagde hem op maat en schuurde dat het een lieve lust was en toen was hij klaar: onze natuurlijke tafelloper.

Het staat werkelijk prachtig op het kleedje wat we van Anna kregen. Ik zette er wat herfstspulletjes, een kaars en onze kandelaars op. Instant gezelligheid. Wat kan ik genieten van zoiets. Simpel en mooi met een stukje noeste arbeid en creativiteit van onszelf erin gestopt. Daar kan geen tuincentrum of woonwinkel tegenop.

Voor nu verkeert de tafelloper in de herfstsfeer, maar je kunt er elk seizoen een ander tafereel op zetten. Ook bij etentjes lijkt het me prachtig om hem vol te zetten met kaarsen en andere leuke frutsels. Ideeën genoeg in ieder geval.
Liefs MamaNatuurlijk




12 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Dank je wel. Mooie samenwerking van ons. Hij maakte de plank en ik decoreerde het.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  2. Echt prachtig!
    Ik geloof dat mijn huis ook zo'n loper nodig heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ook ;-) Dit staat in elk huis prachtig denk ik.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja is mooi geworden hé. Precies zoals ik het in mijn hoofd had.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Staat zo warm en gezellig. En dan straks de kerstspullen erop.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Vonden wij ook en zo makkelijk eigenlijk. De plank kochten we voor een schijntje bij een houthandelaar en verder was het aan ons er iets moois van te maken.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je. Ik ben er ook heel erg blij mee.

      Liefs MamaNatuurlijk

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...